torsdag 3 november 2011

Örproppar

Ja..jag måste nog inhandla det ja..Milla sover väl skapligt på nätterna igen..men jag är ju helt hopplös! Vaknar av allt! Så fort hon rör sig i sängen, låter det minsta lilla, om Per rör sig, (snarkningarna lämnar vi utanför bloggen ;-) ), om nån går i trappen, eller rör sig i nån annan lägenhet..ja heela jäkla tiden och av allt vaknar ja! Å fast jag är trött som en säck kålrötter (tycker dom ser trött ut på nå vis)..så blir jag vaken ett tag varje gång också :-s..i natt har jag vaknat ca en gång i timmen. Idag är jag så jävla trött! Så här har jag varit när de andra barnen var små åxo..precis som att jag ställer in mig på att jag måste höra, måste vakna...men det är ju högst onödigt att va vaken när flickebarnet sover! Idag ska jag inhandla öronproppar..så får vi se om vissa ljud kan gå mig förbi :-)...jag är som en vessla på natten! :-)
Nåja..kaffe och ägg nu så..ska vi nog sätta fart på den här dagen å :-). Den ska innehålla att hämta Lina hos pappa när hon vaknat...Per, Emil och Jonte ska till Gävle på hockey ikväll..Lina och jag ska äta räkor, kex och ost :-). Joel tror jag skulle stanna hos pappa till i morgon. Sen känns det just som att det blir tidig kväller för min del :-)
Kaffe kaffe kaffe
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar