lördag 19 november 2011

Segmamma

Ja idag var mamman seeg. Milla steg upp tidigt med pappa och som vanligt somnar hon om ganska snart när hon ska envisas med att kliva upp så där tidigt! Men det blev bara en kort kort vila, så jag hade just precis slagit igen mina ögon så vaknade hon. Jag var om möjligt än segare då. Känns som förkylning på g, men så känns det stup i ett för mig, men det vill liksom inte bryta ut nån gång. Per har ögoninflammation, jonte och Milla hostar och Lina är snorig..så nåt skit är det som härjar runt i familjen Wikström/Eriksson/Björklund/Strandberg. Smidigt namn va? Av 5 barn är det endast ett som heter nån av våra efternamn :-). Namnskylt på dörren känns inte som nån ide, den skulle inte få plats :-).
Nä, men nu måste jag sparka igång mig här. Vi har just ätit gröt och nu hoppas jag på att kaffet ska göra sitt för påpiggningsprocessen. Vi ska snart iväg på Linas dansträning, Per och Jonte har match, Joel har kommit iväg ordentligt till Falun, han åkte 6 i morse. Emil har match på eftermiddagen. Det är lugnt...;-)
Ha en fin lördag!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar