tisdag 29 november 2011

Slö, skön dag!

Men det regnar ute nu igen! suck! vi var till Järvsö igår..och där var sååå vitt och fint! vill också ha. I natt blev jag och mina örproppar utskickad till ett annat sovrum, av världens bästa sambo och pappa..så jag har sovit heela natten! eller ja..jag har vaknat till några gånger, men snabbt somnat om igen. Idag soft-dag med gudmoren :-)..frukost, glögg, pepparkakor och lunch. Nåja, vi har inte bara ätit, vi har tagit en promenad a! Har inte gjort mycke nytta idag, men det behöver man inte varje dag heller, så jag tänker fortsätta att ta det bara lugnt! :-). Anna har nyss gått och syrran skulle komma ner med Alma, men inte har då jag sett dom nå än, så jag vet inte när hon menade att de skulle komma :-). Milla sover och har gjort det länge. På stereon spelar jag julsånger på låg volym och lägenheten är full av tända ljus. MYS. Jag är faktiskt lite stolt att jag har kommit dit att jag gillar adventstider. Jag är ingen julälskare, men jag har åtminstone kommit så långt att den inte stressar mig längre! Liite liiite nytta ska jag göra ändå, hänga en tvätt. Men sen får det räcka med nytta. Skön dag! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar