söndag 27 november 2011

Julskyltningen som regnade bort!

Huj! Idag skulle vi på julskyltning, som verkar regna bort..kul! Just nu sover Milla och vi bara slöar och fixar lite smått. På kvällssidan dyker nog mamma och pappa upp på en fika. Gårdagen blev mysig på kupolen i Borlänge. Det känns som jag handlade mycket, men det blev inte så mycket egentligen..men det blev en tröja till Joel, som han tyckte om..och det är nog säkert därför det känns som jag hittade mycket..INTE lätt att få tag på nåt som han vill ha. En jacka på halva priset till Lina fick jag också tag på..sånt gillas :-). Ett litet plagg till Milla också förstås. Ett ljusblått..ibland blir jag så trött på rött och rosa :-). Nåja..vi ska se om jag ska börja med nå mat här kanske, kycklinggryta med kokos blire idag! Sen hoppas vi på att det kanske kan sluta regna en liten stund iallafall, så vi kan ta en promenad, försöka få till nån adventsstämning kanske. Söndag idag, men den här helgen får vi ha våran pappa hemma en dag till, han har semester i morgon :-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar