onsdag 28 mars 2012

Regn å regn..

Va trökigt väder! Hade tänkt mig en promenad på fm, men det sket sig. Har istället gjort en tonfisksallad som jag tänkte dela med Anna :-).

Emil hade bara lite feber igår kväll och inget i morse så han är på skolan idag.

Kan hända det blir träning efter middagen för min del. Inser att jag inte kommer att ha tid så här ofta i längden..men bäst att passa på medan jag har :-). Innan jag börjar jobba..och dessutom har jag ju mera tid nu åxo när det är slut på både hockey, bandy och slalomsäsong :-). Träningen fungerar utmärkt för själen, det står helt klart efter bara en vecka! Mycket mindre stress i själen och tålamodet har fördubblats. Bara att hoppas på att det ger nå resultat på självaste kroppen åxo..även om ju faktiskt själen är viktigast!

Nu inväntar vi Anna och lunch, hej!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar