lördag 24 mars 2012

Gokväll

I stugorna...en skön lördag har det varit. Vaknade med träningsvärk de luxe i mag (musklerna)...de musklerna är verkligen både otränade och osynliga. De täcks av annat koliox tänk ja. Hur som helst, kl 10 i morse infann jag mig på gymmet för pass nr 2 den här veckan....å va skönt det är! Bra start på dagen..sen hem och Per åkte till Järvsö, lånade släpvagn för att hämta hem lite av alla saker vi fortfarande förvarar i förråd där. Jag spyr snart på grejer, men det är skönt att vi har bra ordning i huset nu iallafall..dessa grejer förvarar vi i garaget, rensar, sorterar, slänger och säljer när andan faller på.

En skön promenad blev det åxo innan Per var åter hemma och middagen serverades till en något reducerad familj. Emil i Uppsala (åter i Byn nu), Jonte i Järvsö och Lina hos sin pappa och leker med pappas flickväns tjejer :-).

Efter maten en kort tur till lekparken, lite gunga, men mest krypa omkring och utforska..ja, för Millas del då. För oss blev det en kaffe under tiden :-). Per stack ut och sprang sen och nu hämtar han och Joel hem Jonte från Järvsö och jag har bakat inför stundande kalas i morgon. Jag ska ju på måndag ta steget närmare 40 än 30..dvs 36..och Jonte fyller 14 på samma dag, så det firar vi i morgon.

I skrivandets stund blev jag plötsligt väldigt trött..:-). Dessutom får man ju sova en timme mindre i natt. Fräckt.

Gokväll!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. jag jagar en byrå, så du vet om du har någon över :-)Dessutom så när är man välkommen på kaffe då tro?

    SvaraRadera
  2. Håller utkik om det dyker upp nån byrå då Sandra :-).

    SvaraRadera