lördag 31 mars 2012

Anna och Annadagen

Mysig Anna och- Annadag idag! hittade en del till min egen garderob och har varit nästan oförskämt ego idag jue..bara en tröja till Milla och ett par jeans till Lina följde med hem..resten var till mig :-O, inte vanligt..verkligen inte! men jag behövde verkligen lite nytt tills jag börjar jobba. Inledde dagen med frukost på IKEA, shopping, lunch på IKEA och så shopping på IKEA. För att ha flyttat för två veckor sen så var det oerhört lite som följde med mig hem från IKEA..värmeljus, doftljus och ett bord till Millas matstol :-) (som jag dessutom glömde bredvid Annas varor i självscanningen, så hon blev tvungen att betala det.. :-S. Nåja..det var säkert en hel del som hade kunnat följa med hem från IKEA också, men gjorde mig inte råd idag, då det inte fanns något akut behov av nåt därifrån egentligen. Ja, hela dan gick i ett nafs och vi var inte hemma förrän vid 17- tiden. Då tyckte jag det såg så skönt ut ute, så vi gick en promenad, men dra på trissor så kallt det var!! Milla har haft en mindre rolig dag..grinigt och ledsamt..dålig i magen...gjort stora lass i blöjan stup i kvarten så stackars lilla söta goa blev knallröd (verkligen knallröd) i rumpan..uscha, hon grinade till sist bara vi gick i närheten av skötbordet för det gjorde så ont :-(. Grinade om man höll henne på rumpan när man bar henne..usch..måtte det ha blivit lite bättre till i morgon. Om hon inte blir sämre eller något annat kommer i vägen så ska vi i morgon hämta hit Millas farmor så hon får se hur vi bor..och lite go mat ska hon få i magen också såklart. Tror jag ska inleda morgondagen med ett morgonpass på gymet, men vi får se om det känns på samma sätt i morgon bitti förstås :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar