torsdag 8 mars 2012

Huj!

Huj!
min konstiga sjuka fortsätter. Feber på nätterna och värk i kroppen..känner mig rejält hängig på morgonen innan jag kommer igång...sen med alvedon i kroppen helt ok på dagarna, inte pigg, men inte sjuk heller liksom..men det får gärna ge sig nu..har liksom inte tid med det här nu. Kanske blir lite för pigg med alvedon i kroppen så jag håller igång för mycket på dagarna..därför jag inte blir frisk nån gång. Men vadå..finns massor å göra jue! :-).
Idag ska Milla få tillbringa någon timme med gudmor igen (hon är bara bäst)..medan jag ska åka upp och städa lite i huset efter diverse hantverkare, som är relativt bra att grisa ner efter sig :-). Snickaren har ju lite kvar att göra, men inget jobb där han skitar ner så väldigt, så vi måste försöka få bort det värsta dammet, spån efter snickaren och putsdamm efter tapetseringen..för just nu så sprids det i hela hueet bara vi rör oss där liksom.
Angående lampan så har jag inte hört nåt om det har gjorts nå framgångar på monteringsfronten i natt :-P. Jag gillar (läs älskar till och med) verkligen IKEA..men ibland är de nästan bara för mycke vad gäller montering alltså..när till och med en enkel bordslampa levereras i miljoner bitar liksom. Men det är väl det man betalar för..för det är ju rätt bra priser där faktiskt.
Nu ska jag bara packa ihop lite, sen bära iväg med Milla till Anna och vidare hämta Lina som ska följa med upp till huset.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar