söndag 18 mars 2012

Hääärligt!

Äntligen på plats i huset. VÅRT hus...hur underbart? VÄLDIGT underbart! :-).

Det mesta är på plats...en del småsaker återstår i lägenheten..men vi har ju 10 dagar på oss än att tömma helt. Att leja bort körning av möbler idag..och sen städning av lägenheten...är verkligen väldigt väl investerade pengar! Nu har det varit stressigt och rörigt ett tag..för oss alla, så nu vill man verkligen bara njuta och vara ett tag, med bara de vanliga måstena...inte ha packning och körning av grejer hängande över sig hela tiden..verkligen suga ur det sista ur barnledigheten för min del. Lite smågöra som återstår i huset...det är ju verkligen sånt som bara är kul! :-). Känns grymt bra..och vi känner oss så hemma här! Det här huset är bara så...vååårt! :-).

Milla har spenderat hela dan med gudmor. Det kan inte sägas nog många gånger hur tacksam vi är Anna, för all hjälp vi får av dig! Tack för att du finns, som vän och världens bästa gudmor, tack för att du är som du är, för att man kan vara sig själv utan krussiduller tillsammans med dig! <3.

Vi har varken tv eller internet ikväll...tv ska installeras i morgon och med tanke på kanalutbudet i kombo med pågående hockeyslutspel..så känns det liksom som att jag kommer bli utan sambo framöver :-)..eller åtminstone utan närvarande sambo :-). Vi har i allafall hyrt en film och köpt godis som vi tänker mysa oss ner med nu..åh va jag mår nu!

I veckan ska det så slutligen ske. Wikströms Annan ska skrivas in på gymet :-). Jag känner att jag behöver nåt, för både kropp och själ och har funderat länge, men tycker det är för dyrt. Men nu har jag bestämt mig för att jag bannemig ska unna mig det. Jag behöver åxo ett andningshål, såsom Per har hockeyn, där man kan ladda batterierna för att få energi till storfamilj och inom kort heltidsjobb. Återkommer väl om det fortfarande känns så efter de första passen :-).

Hej!


Published with Blogger-droid v2.0.2

4 kommentarer:

  1. Vilket gym väljer du då?

    SvaraRadera
  2. okidoki, jag funderar själv på att börja träna någonstans, men jag vet inte vart...blir de huset på Lillbo för oss, så känns IP närmare...svårt å välja...:-)

    SvaraRadera