fredag 2 mars 2012

Men

Dagen d igår...äntligen skulle huset bli vårt. Kl 10 skulle vi infinna oss på banken. Kl 945 la Milla en stor magsjukekräka i hallen...jaha..?! Vad görs nu? Ringde banken och det funkade att jag skrev på hemma..och att hon på banken bevittnade min underskrift. Så efter lite om och men så är huset vårt :-).

Natten har bjudit både mig och Lina på magsjukan och för Milla vill det inte riktigt ge sig..så hon är lite klen nu. Jag är också klen idag...och Lina har samma färg i ansiktet som en alvedon ungefär, men verkar ändå skapligt pigg nu.

I huset händer det grejer..snickaren har nog ungefär en dags jobb kvar, elektrikern är snart klar och målaren/tapetseraren satte igång idag åxo. Den 17 går flyttlasset är det planerat. Det hinner ju bli klart i god tid före den 17, men flytthjälpen vi ska ha är uppbokad fram till dess..å vi har nog mycke att pyssla med i huset ändå, så inte lär vi få långsamt av att vänta en vecka heller :-).

Nu ska jag bädda ner mig under täcket...krya på mig!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar