fredag 30 mars 2012

Morning!

Morning! Eller morning och morning..har hunnit med en massa idag faktiskt, trots att klockan är bara 10. Handlat, plcokat och donat..och nu tillverkar jag en kycklingsallad som ska intas tillsammans med Anna ikväll. Per åker till Gävle på hockey med pappa, Emil och Jonte. Övriga ligan har dragit vidare för en vecka på annat boende i vanlig ordning varannan fredag. Dagen har börjat bra som sagt..nu sover Milla..hon vaknade tidigt idag så då accepterades en förmiddagssömn :-). Efter lunch blir det nog en promenad om det inte blir regnväder..det ser ut som om det drar ihop sig. På kvällssidan kommer Anna hit..de ska först ha lite Anna- och Millatid..medans jag tränar och sen blire myskväll allihopa när jag kommer hem :-). Det blir en bra fredag och man märker nu att det är lugnare veckor för oss en period här..ingen hockey, ingen bandy, ingen slalombacke öppen..vllket innebär att man inte är lika trött när det är slut på storfamiljsveckorna. Vi behöver den här återhämtningsperioden. I morgon blir det pappa- och Milladag..och så blir det Anna- och Annadag :-)..Anna och jag ska åka till Gävle, Valbo och Ikea. Jag behöver uppdatera min garderob lite inför jobbstart och så IKEA är ju alltid värt ett besök förstås :-). Ha en bra fredag och en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar