torsdag 13 oktober 2011

Torsdag

Stöknatt i natt, Milla vaknat stup i kvarten..är lite hostig, men endast nattetid, inget på dagarna. Fått mig en kopp kaffe hos syrran, sen åkte vi och inhandlade present till en 20- årig kusin, som egentligen är rätt så liten än, i våra ögon. Nu verkar det som om Milla tänker sova en stund snart..och för mig står frågan mellan promenad, medan hon sover i vagnen..eller att lägga henne i sängen och blunda en stund själv också? tror nog att jag i stort sett har bestämt mig för det sistnämnda. Ikväll är det torsdag kväll, vilket innebär sista kvällen med gänget för den här gången, vilket i sin tur innebär torsdagsfika :-). Dajmtårda och polkagrisglass är önskat. Man är ju inte sen att hänga på sånt där gött förstås :-). Lina skulle ha klippt sig idag, men hårfrisörskan blev sjuk, typiskt, Lina som längtade så och jag också för den delen, för hon är så fin i lite kortare hår, som nu var planen. Men ny tid nästa torsdag, så man får väl häla till dess då kanske :-). Nä..nu ska vi sova en stund, nattskrotan och jag! :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar