torsdag 6 oktober 2011

Grovt bortgjord

Ja..visst blev det en bra dag det här också. Men jösses..storhandling på Willys, 8 påsar och 1500 kr..med en gnällande Milla hela handlingen..vart är glamoren? :-). Gjorde bort mig grovt på Willys också. Det står en sån som delar ut smakprover vet ni..idag var det ost, massor av ost. De var upplagda på små papperstallrikar, precis som smakprover brukar vara. Det var liksom olika sorter, ostbitar på tandbetare. Meningen var att man då kunde plocka några tandpetare, från varje tallrik, så man liksom fick lite olika sorter då. Vad tror ni jag gjorde?!..jo, jag tog en tallrik och gick ja..och sa till och med lite hurtigt,"att det var inte lite heller". Det var säkert 15 bitar på tallriken liksom, så jag tyckte nog det var lite mycket jag å..och så tyckte jag att alla mina smakade precis lika å :-).Efter ett bra tag i butiken så såg jag en dam med två tandpetare med ost på...DÅ kom jag på att det var visst så det skulle gå till.. :-)..MEN varför sa hon ingenting damen som stog och delade ut, när jag bara länsade stället på en sort liksom?!. Jag måste bara få säga att det här vore en grej som vore så jäkla typisikt min vän Margit att göra..man skulle rent av kunna säga att jag gjorde en "Margit".. Jag kan meddela att jag gick stora svängar kring det här smakprovsstället resten av min storhandling. Hemma och äntligen packat ur alla åtta påsar, så blev det kyckling och en km i bassängen. Så kan man sammanfatta min dag! nu ska jag krypa ner! Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Hallå Hallå
    Inte skulle jag gå stora svängar. Nej nej nej, jag skulle hämta en tallrik till med en annan sort på
    KRAM påre

    SvaraRadera
  2. Ja det betvivlar jag inte en sekund att du hade gjort! :-)

    SvaraRadera