torsdag 6 oktober 2011

MonsterAnna

En mycket dålig egenskap jag har (och nu lät det som om jag hade bara en dålig egenskap, vilket naturligtvis inte är fallet) är att när jag blir trött..riktigt trött alltså..då förvandlas jag till ett monster. Mest av allt tror jag att jag själv blir lidande av det, då jag känner mig sur, negativ till det mesta och har en väldigt väldigt kort stubin. Sen kan det nog va så att den närmaste omgivningen också kan få känna av det lite :-). Så är det idag..skiittrött. Har sovit dåligt någon natt (av okänd anledning för Milla har sovit)..och i natt så var det lite stökigt med Milla istället. Så idag är jag ett monster..närå, inte fullt så farligt är det :-). Tänkte dock gå på kyrkis (som öppna förskolan kallas här) och barnsången där idag..men valde att istället sova nån minut medan Milla sov på förmiddagen. I vanlig ordning så hinner jag knappt med att somna innan hon vaknar igen, men en liten stund blev det iallafall, så nu känner jag mig lite mera redo för dagen. Dagen kommer att innehålla en tur till staden, för att storhandla lite och kanske ögonshoppa lite..för det är ungefär det man gör med en föräldrapenning :-). Milla sitter iallafall här och flinar så om hon inte hade öronen så hade hon nog flinat runt! Man kan inte annat än att sluta va ett monster och storflina tillbaka då! :-D. Per, som var hemma och var sjuk igår har åkt i väg på ett möte idag..inte helt frisk, men det stoppar ju inte just honom från att jobba ;-). Ha en bra dag. Jag tänker bannemig göra min dag till en bra dag, fast det känns liiite segt just för tillfället..KAFFE i stora lass bara, vad skulle man göra utan kaffe! Å så hoppas vi att gudmor kryar på sig ordentligt så vi kan ses snart å!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar