torsdag 20 oktober 2011

Hejsan

Hejsan! Av några stökiga nätter, har den här natten varit något bättre än de andra...men vaknat många gånger har vi..! som jag sagt förr, en egenskap jag har som INTE är bra att ha när man är småbarnsförälder är att jag är så förbaskat känslig mot att bli för trött. Eller trött och trött..det är man väl ofta, mer eller mindre, när man är förälder, oavsett ålder på barnen, och när man är storfamilj som vi..men just den här tröttheten som beror på för tok för lite sömn..den gör mig..ja, till jag vet inte vad! :-). Negativ, sur, håglös, initiativlös..ja, rent av lite deppig! så var läget i morse..men sisådär en och en halvtimmes middagssovning på förmiddagen och jag vaknar som en helt ny människa :-). Synd att halva dagarna försvinner då bara.. :-S. Nåja, hade väl inget speciellt planerat heller på förmiddagen. Nu har vi fått lite mat i magen, Milla ligger här och fullständigt anfaller babygymmet (det leks helt andra lekar med det nu, om man jämför med för några månader sen kan man säga :-)), och jag kikar runt lite på datorn. Strax ska jag, Milla och syrran bege oss till farfar och hjälpa honom att packa lite..de ska till och flytta. Förresten..jag tycker det är fullständig galenskap att det står 8 månader nu på Millas matburkar, grötförpackingar och vällingen! för inte friden är väl våran lilla bebis 8 månader!!? Det måste blitt nåt fel i beräkningarna nånstans. Hörs, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar