tisdag 25 oktober 2011

God morgon

God morgon! Ja, idag är det en lite goare morgon, än vad det varit på sistone..:-). Har sovit lite bättre i natt, haft en stökperiod bara..men vi har sovit mera än vad vi varit vaken :-). Febern håller dock i sig än för stintan, över 38 i morse också...men antagligen gör örat inte lika ont längre i allafall, eftersom hon sovit bättre i natt. Jag sitter här å slöar i morgonrock än..ska bli bjuden på frukost hos syrran idag..så nu börjar jag bli hungrig! men jag fortsätter leva på kaffe till kl 10, då det ska va serverat..för då jäklar tänker jag äta syrran ur huset! Frukost är det goaste på dagen! speciellt när man blir bjuden :-). Eller tänk er en rejäl hotellfrukost! mmm Ikväll ska jag nog försöka pallra mig iväg till bassängen för en simtur igen..var ett tag sen nu. Jag får nog Lina med mig skulle jag tro. Annars inga planer för dagen..Millas tillstånd tillåter inga större planer heller. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar