lördag 22 oktober 2011

Lördag

Så var det snart slut på en lördag igen då.. Igår kväll jobbade jag ett pass nere på arenan, vilket var väldigt lugnt, med tanke på att matcherna nästan var slut när jag började. Jag hade exakt noll kunder för att vara exakt, så den enda insatsen som krävdes av mig var att städa och plocka undan lite, i cafeteria och omklädningsrum. I natt tvingade världens bästa älskling in mig i ett annat sovrum, så jag skulle få sova. Det var lite tomt att sova ensam, men jag inser ju att jag behövde detta..å attans vad jag har sovit! :-). Idag är Per på hockeymatch, jag har skjutsat Lina och kompis Ami på dansen. Efter detta stannade Lina hos Ami och lekte, där är hon än, Emil är på arenan, Joel fick just hit kompis från Bollnäs som ska sova över, Milla sover ute i vagnen. Jag ska strax påbörja kvällsmaten..men slappar lite med en kopp kaffe först :-). I morgon ska jag skjutsa Joel och Hugo till Falun, för att de ska få träna lite körning med sina bilar. Det är väl attans att det inte går att få till nån möjlighet för detta på närmare håll..men nåja, det är väl bara till att åka. Nu låter det som om Milla inte längre sover i vagnen, utan ligger och pratar i vagnen..så...Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar