måndag 24 oktober 2011

Hej!

Dålig uppdatering! Spenderade gårdagen i Falun, medan Joel och kompis Hugo tränade. Jag promenderad i finvädret, kikade i lite affärer, åt lunch och fikade alldeles allena. Det var egentligen inte helt fel..att bara gå omkring och vara liksom! :-).Men längtade hem till sjuk lillfia! febern tog ny fart natten mot söndagen och hon var riktigt hängig. Febern har sen dess legat på mellan 39 och 40 grader och sömntimmarna går räkna på en helv hand typ.. Jag anade orod och har varit i väg på HC nu..och visst var det nåt hon skulle ha medicin mot..öroninflammation! så det känns ju lovande det här, att hon nu har hunnit med både krupp och öroninflammation. Frågade läkaren och han bekräftade mina aningar..att både krupp och öroninflammation har en tendens att återkomma vid varje förkylning, när de visar sig så här tidigt som åtta månader. Jippie, om jag hade fått välja på krupp och öroninflammation, så vet jag inte vad jag skulle valt..men nu slapp vi välja då, bra va! Nåja..febrig idag också, men vid skapligt gott mod och medicinen gick mot min tro och tidigare erfarenheter faktiskt bra att få i henne..hon åt det på sked, utan att varken spotta eller spy, som de andra barnen har gjort. Bara att hoppas att det håller i sig! Nu kommer snart Malin Lindberg på kaffebesök..trevligt, är så äligt sa! Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar