måndag 17 oktober 2011

Har funnits bättre

Nätter...ja, det har funnits bättre nätter :-). Stackars liten är snorig och täppt i näsan, vilket ju inte brukar höra ihop med god sömn hos de små liven, så inte heller på Milla. Den första snor-randen under näsan har således gjort entre i Millas liv och det lär inte va den sista. Idag är hon ändå vid gott mod, än så länge, lite svårt att komma till ro och sova bara. En fråga som har med förkylningar och små barn att göra är ju; hur i hela friden har jag lyckats uppfostra tre barn utan nässug?! den är ju guld värd! Helgen som har gått har inneburit mest kalas, det har ni förstått. Skön slöhelg blev det. Nu är det åter måndag och ny vecka, jisses va fort det går. Har väl inte så himla mycket planerat den här veckan, utan har räknat med att göra så mycket som möjligt för att tömma lägenheten i Järvsö. Ikväll ska pappa hjälpa Per att köra möbler och någon dag den här veckan åker Milla och jag till Järvsö och påbörjar städningen där. Vi vill gärna bli klar snart så vi har någon möjlighet att hjälpa min farfar när det blir dags för deras flytt, vilket sker inom kort. Idag har Milla och jag varit till Anett och Filip på en kaffe, trevlig värre och här hade det passat att sätta in ett kort på söta Filip, men jag glömde knäppa jue.. Nu är vi hemma och jag tänkte påbörja damning av lägenhet inom kort, men jag tror visst att fröken Alma kommer på besök snart, så då kan jag skjuta på det lite till då :-). Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar