torsdag 27 oktober 2011

Grått ute

Grått å trökigt ute idag..men en bra dag annars. En huvudvärk jag gärna sluppit och ont i nacken, men ändå, vad kan jag göra åt det liksom. Varit på sporthallen och kollat in en match på Emils handbollsturnering med skolan idag. Efter detta testade syrran och jag kinamatskiosken som står här i Byn numera. Det var riktigt surrigt och mannen i kassen har INTE bråttom..men maten var väl tilltagen och god, så helt klart godkänt! Lina har kommit hem och åkt igen, till badet med kompis. Säsongskortet har vi snart badat upp känns det som :-). Emil har inte kommit hem än, Joel är hemma, Milla ligger och somnar nog snart, Per och Jonte blir sen, Per jobbar sent och sen träning. Nu känns det skönt att det snart är helg! Helgen och veckan kommer väl innebära en del flyttar känns det som. Hjälpa farfar så mycket vi hinner i helgen och sen ska lägenheten i Järvsö städas klart. Nu ska jag skicka in en ugnspannakaka i ugnen! Hej hej!

4 kommentarer:

  1. nä vem skulle ha bråttom om man låg i en kasse??? ;) KASSAmannen däremot kanske skulle kunna lära sig vad tempo är :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog ha väldigt bråttom om jag låg i en kasse :-)

    SvaraRadera
  3. nä jag skulle nog njuta om jag fick plats i en kasse, fatta va smidig och smal å smärt man borde va då ??? ;)

    SvaraRadera
  4. Ja de förstås.. :-)
    behövs nog en svart sån där stor säck för min del..

    SvaraRadera