fredag 7 oktober 2011

soft

Softfredag idag..även om man är hemmafru får man väl göra lite skillnad på dagarna:-). Milla somnade om med mig i morse..så himla mysigt och vi sov ända till kl halv nio. Jag trodde det regnade ute så blev glatt överraskad av att solen sken :-)..då fick vi bråttom ut på en promenad i sällskap av syster :-). Blåste kallt iof, men vad annat har vi att vänta..vi är ju en bit in i oktober nu!
Sen slöade vi och gosade bara tills det var dags att hämta hem Lina från skolan. Nåja, jag tog reda på tvätt och dammsög åxo :-).
Unghögen har alltså anlänt igen och Emil har redan hunnit iväg på träning. Lina tänker följa med sin pappa till Borlänge till pappans flickvän och döttrar i helgen.
Jag tänker fortsätta softa..å så småningom börja med tacos tänkte jag :-).
Ha en skön fredag!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar