måndag 31 oktober 2011

Japp, klart

Men nu känns det i kroppen att man städat, fejat, burit, plockat upp, plockat tillbaka i många dagar! men nu är det färdigstädat i lägenheten i Järvsö..skönt! Milla har varit med hela dan och stökat på..varit så snäll så :-)..hon verkade gilla en tom lägenhet, massor av plats att snurra på. Mitt i städningen tog jag en paus, satte på kaffe, för kaffebryggaren hade vi varit så smart att lämna till sist. När jag skulle ta mig en tår, konstaterade jag dock att vi inte varit lika smart när det gäller att lämna kvar nåt att dricka i..nåja, kaffe i Millas mattallrik..gick det å...glamoröst. Så från och med fredag är vi sambos även på papper, på skylten på dörren och för brevbäraren :-). Tog en promenad i Järvsö idag efter städning..passerade huset jag för två år sedan gick in i för första gången..vem kunde ana att jag två år senare skulle gå förbi där..med sötaste Milla, vår dotter i vagnen :-). Livet kan ta oss till oväntade situationer..jag tror på ödet och jag gillar mitt öde..väldigt mycke! En tur till Millas farmor tog vi också innan vi åkte hemåt..Milla somnade på vägen hem, så inte förrän nu har hon gjort kväller. Kanske lika bra de..för snart kan ju jag lägga mig å, så hinner jag sova så många timmar som möjligt samtidigt som Milla..för hon vaknar väl snart tänk ja :-). Grattis till syrran som fått jobb idag! jag känner mig ytterst tveksam till hennes bilkörning i Stockholm i morgon dock..:-). Nu soffhäng en kort stund till, sen bädden, hoppas på en god natt i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar