söndag 30 oktober 2011

Flytta, flytta, flytta

Dålig uppdatering om helgens bravader. Bravaderna har inte varit mera spännande eller värre än att vi har flyttat åt farfar, med allt vad det innebär..vi har varit massor av folk, så det har gått undan och väldigt bra. Nu hoppas vi så mycke att farmor också får komma hem och se vad fint vi har gjort det åt dom! Mera än så har inte hunnits med..la oss tidigt i går kväll. Dessutom skulle man ju ställa tillbaka klockan, så när vi hade gjort det så konstaterade vi att vi faktiskt gått och lagt oss 2125. På en lördag kväll. Jaja..trötta småbarnsföräldrar får faktiskt det. För nattsömnen är inte lika god som vi har vant oss vid vad gäller Milla nu..stökar på nätterna. Mycket är det hosta som stör henne..men även lite åldersgrej tror jag..händer så otroligt mycket nu, verkar som hon drömmer och vaknar av det också..har upptäckt att vi ligger där alldeles bredvid henne och trycker näsan mot spjälorna och tittar efter oss när hon vaknar på nätterna..så himla tjön så man har svårt att hålla sig för skratt, fast man är trött som ett as mitt i nätterna :-) Idag blev det lite lugnare tempo..jag tog en promenad på förmiddagen medan Per vilade sitt onda huvud. På eftermiddagen har vi varit hos farfar och hjälpt till att få upp lite på väggarna, lite gardiner och dylikt. Nu har vi smalat i oss varma mackor och rester av torsdagens cheesecake..och så blir det nog tidig kväller ikväll också känns det som. I morgon fortsätter flyttandet. Inte åt farfar utan då ska lägenheten i Järvsö städas..och detta för sista gången. För nu jäklar ska jag göra klart i morgon om jag så ska städa hela natten :-)..men det bör nog gå fortare än så med det som är kvar att göra tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar