måndag 10 oktober 2011

Dålig kombo

Kvällstrött och morgontrött..ingen bra kombo kan tyckas, men så är jag just nu..trött på kvällarna och trött på morgonen..slööö helt enkelt innan jag kommer igång..inte mycket motivation till nå speciellt utan vill helst bara lata mig hela dagarna :-). Men det går liksom inte för sig det heller. Jaja..kommer igång efter ett tag iallafall, även om inte så himla mycke har blivit gjort idag. Plockat, lagat mat, tvätt..ja, det vanliga måndagsgörat ungefär har det väl blivit. Varit på "kvartssamtal" (ja, jag kallar det så än) med Joel. Under tiden var syrran barnvakt. En barnvakt deluxe skulle man kunna säga, då även middagsbordet var ihopplockat när man kom hem..perfekt :-). Tack för både barnvakt och detta. Emil tränar, Per är på träning, Lina, jag och Joel sitter och kollar på 112, där Bollnäspolisen ju är med ikväll. Hoppas att lite energi kommer åter till mig till i morgon. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar