onsdag 21 september 2011

Vilken natt

Ja..vilken konstig natt. För det första har jag drömt två mardrömmar, hua! Den första handlade om att jag vaknade..och var blind. Nu vet jag ju vad det kom ifrån..det var ju strömavbrott i natt i hela byn..och jäklar vad kolsvart det var! jag har en liten aning om att jag vaknade lite halvt..tittade upp och såg vad svart det var..sen somnade jag om och drömde att jag var blind :-). Sen vaknade Milla och var blöt igenom blöjan, som aldrig har hänt en natt..men just i natt då förstås! så innan detta var åtgärdat medans pappan lyste upp med mobiltelefonen..så var hon pigg och glad bruden. Sen kom nästa problem..värma vällingen..hm...ah, det fick bli varmvatten. Inte att rekomendera, jag vet, men en gång lär hon överleva tänkte jag och det gjorde hon också. När jag sen somnade om så drömde jag att Milla var ungefär två år gammal..och kom bort för oss nånstans där det var mycket folk..fy vilken mardröm, vaknade alldeles kallsvettig då också! Så nu känns det att natten har erbjudit urusel sömn och det verkar Milla tycka också, aningens missnöjd och grinig sitter hon här :-). Kanske vi hinner med en lur till innan vi ska dra till Bollnäs för fika/lunch (?) med trevligt sällskap. Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar