söndag 25 september 2011

Höstsöndag

Grannarna kom inte igenom taket till oss igår kväll ändå..men det måste ha varit nära :-). Kul när folk har fest och har kul..men det får liksom finnas gränser ändå, vilket liv man för i lägenhet. Fin höstdag idag också! tagit en långpromenad med Milla på förmiddagen. Vi är utspridda idag..Per och Jonte på match i Järvsö, Emil har varit på träning och nu hos kompis, Joel är hos kompis i Bollnäs och tränar bilkörning (ja, radiostýrt då). Jag som inte hade planer på att göra så mycket idag har ändå fått en del gjort. Gjort höst på balkongen, putsat de sista fönstrena och bytt gardiner i vardagsrummet. Just nu står degen på jäsning för Pizza. Så nu tog jag mig en paus med en kopp kaffe..och bloggen :-). Sjukläget är sisådär..Lina har fortfarande feber och en nedrig hosta..men jag tror ändå hon verkar något piggare idag. Ny vardagsvecka igen snart då..och jag gissar att den som vanligt går i ett himla tempo..med diverse träningar och annat. Lite klippning för min del i morgon, Emil skulle också behöva "luras" till frissan. Måste även ringa till tandläkaren åt Emil i morgon..han har ju en bettskena på nätterna för att han gnisslar tänder. När jag hämtade ungarnas packning (och det innebär inte lite, med bandyväskor, Joels bilgrejer mm mm)..så tänkte jag lägga den en kort stund på biltaket medan jag packade in resten. Nåja, jag behöver väl inte säga så mycket mera.. man är ju bara bästast ibland. Nja..jag känner nu att jag bara jäglar för att förlänga min kaffepaus ;-)..så ha en fortsatt bra söndag!

1 kommentar: