tisdag 13 september 2011

Säg den lycka....

Säg den lycka som varar för evigt. Igår var jag så glad att jag äntligen löste hur man kunde få in foton direkt från mobilen och in i bloggen. Idag är jag uppretad för korten blir ju jättekonstig..de blir ju nåt typ av mönster över dom liksom. Så...nån som fattar varför och hur jag åtgärdar?? Annars så fortsätter väl sjukstugan idag. Joel är hemma än, fortfarande feber och en grym hosta, men jag tyckte nog jag kunde se en liten liten förbättring i går kväll..så vi får väl se. Idag blir det till att få hem lite skolarbete av klassföreståndaren i allafall. Emil däckade totalt igår kväll, efter att ha varit ändå skapligt pigg på dan. Idag vet jag inte riktigt vad som hittas på. Jo, jag ska till syrran en sväng när hon hämtar Oscar och vara "ifall de-hämtar-hennes-dator-vakt"..eller nåt :-). Hon ska lämna in sin dator på lagning och de skulle visst hämta den ungefär den tiden då hon måste hämta Oscar i skolan, så jag får vakta där ett tag då. Sen får jag väl höra när klassföreståndaren hör av sig för hämtning av skolarbetet. Ikväll ska jag iväg och simma tänkte jag. Regnet öser ner just nu och det är liksom som uppgjort för att göra lite nytta inomhus idag...men vi får väl se. Ha en bra dag iallafall!

5 kommentarer:

  1. Ha en bra dag du med! Ja jag tänkte ta mig en promenad ja efter att jag lämnat Emilia på dagis men jag blir nog inne..... Malin L

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att jag hoppas dom kryar på sig snart å. Marcus är hemma idag. Förkyld å ont i halsen.... Malin L

    SvaraRadera
  3. Ja..joel såg ju som sagt piggare ut idag..men i dag vaknade han istället med en jäkla huvudvärk :-S

    SvaraRadera
  4. Byt app!! Den andra har jag å där är det inge mönster...:-)

    SvaraRadera
  5. Ja...fast den appen funkar ju inte att ladda hem :-)..läste på nätet att fler har problem med den appen..

    SvaraRadera