måndag 19 september 2011

Sol inne

Det är verkligen tur att man har en sån solstråle inne när vädret visar sidor som det gör idag! :-)..snacka om höstväder ute va! Så eftersom vädret är som det ska så..finns här massor att göra. Ihopplock, städning, tvätt. Frågan dyker då upp; varför sitter jag här? Jo..jag SKA ta tag i nåt nyttigt snart..men nu sitter jag här en liiten stund med en kopp kaffe..Milla sover. Jag har konstaterat att bästa sättet att få det ordentligt städat för mig är egentligen att dela upp det i två etapper..som skulle se ut så här: Idag- rejäl ihopplock, damning och städning av badrummen. I morgon, dammsugning och torkning av golv. Det som händer annars är nämligen att jag tröttnar..när städningen tar för lång tid av min dag, så det blir lite fusk till sist :-). Å andra sidan borde man kanske passa på att vika hela dagen åt städning när det ser ut så här ute..? Nja...det tåls att tänkas på. Det blir iallafall ett besök på bvc kl 14. Dels för att reda ut vad det är för utslag stackars tjejen har i rumpan, sen för att väga för att kolla så hon går upp som hon ska fast hon spyr så mycke. Ha en bra dag allihopa..nu SKA jag sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar