lördag 17 september 2011

Vår lördag

Hejsan. Är piggare idag..redan! jag trodde det skulle bli en långvarig historia ja, med tanke på Joel och Emils sjuka..men peppar peppar..det verkar vända på en gång. Även om jag känner mig lite hängig ändå nu efter att ha ränt runt lite idag. Trevlig fika hos Malin k och Frida..vidare för mat hos mamma, en promenad och äppelpaj. Viktklubb.se idag alltså. men va fan, gött a! Milla vaknade alltså i ottan i morse..men var väldigt trött och grinig så fort vi kom upp, så efter mindre än en timme somnade hon om igen, så vi fick lite mera sömn :-). Fortsatte att vara grinig sen, så jag trodde ett tag att nästa offer för sjukan var ett faktum..men sen på eftermiddagen och ikväll har hon varit sig själv. Förrutom att hon spytt nåt grymt..spyr gör hon jämt..eller ja, inte jämt förstås, men ofta :-)...men aldrig har jag sett henne spy såna här mängder. Blir så trött på detta spyande så jag spyr snart (oj va fyndigt det blev då)..enligt bvc är det normalt till minst ett år, om än inte lika vanligt som när de är mindre..så det är väl bara till att stå ut ett tag till..blä! Nåja..kallt är det ute, blir nog frost i natt och det är ett faktum, hösten är här. Men underbart fint väder har det varit idag och då gillar jag hösten. Per är på väg hem från hockey och nu ska Milla nattas. Ja, det var vår lördag. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll! förlåt killarna, men här kommer ändå en på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar