måndag 26 september 2011

Dagen

Dagen idag innebar ett besök på HC för Linas del. Hon var jättedålig igår kväll, hostade värre än nånsin, klagade på ont i bröstet och örvärk..så i morse ringde jag, kände på mig att något är inte som det ska. Tur var det, att jag ringde för usch va hängig hon var ett tag idag. Iallafall så hade hon lunginflammation och fick antibiotika i 10 dagar och ordination att vara hemma från skolan resten av veckan oavsett vad febertermometern visar. Sen hände något på eftermiddagen, hon åt lite mat till middag och har nu ätit lite till..så hoppas hoppas det vänder nu! Syrran var här med Milla när vi var till doktorn. Det här innebar att jag var tvungen att boka av min klipptid idag, men hade tur och fick en ny till i morgon. Annars har dagen gått sin gilla gång. Så länge det känns lite ovisst om vad som felar med farmor och vad som ska ske med henne..så är det tyvärr helt omöjligt att bli av med klumpen i magen riktigt. Men annars så..livet går sin gilla gång, bajsblöjor, röda stjärtar, middagssovningar, nattvälling, tidiga mornar..mixat med tonårsliv och allt som följer med detta. Full fart med andra ord :-). Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar