onsdag 14 september 2011

Morning

Å bilderna dom fortsätter jag att reta upp mig på da..skitgrejer. Godmorgon förresten :-). Som sagt..Milla är piggare än mamma på morgonen..men nu så..har jag fått i mig den bästa drycken, skjutsat Lina på skolan och återigen anmält Joel och Emil som sjuka..så nu är jag på banan igen. Jisses vad jag är seg på morgonen nu för tiden. Det går lättare när jag har nåt som jag måste i väg till..typ jobbet..då kliver jag upp när klockan ringer och så har man liksom inget annat val än att komma igång. Men när man gå och såsa hemma i sin egen takt..då är jag seeeg. Å andra sidan..hur många gånger i livet får man gå och såsa på morgonen på en onsdag liksom? det är bara att njuta av varje onsdag, varje måndag, varje torsdag..ja, varje vardag fram till 1 maj :-). För övrigt är jag jäkligt trött på dagarna å, om än inte lika som på morgonen..vet inte om det är hösten eller om jag också håller på att bli sjuk som grabbarna..men då borde det ju börja bryta ut snart, jag har ju varit småförkyld i evigheter. Så..tips nån, vitaminer? Nåt som jag har glömt att berätta om och som skedde under blogguppehållet är ju...TJEJMILEN! Hujeda mig va kul det var! och som vi sprang! vi som aldrig sprungit ens i närheten så långt sprang nästan hela tiden! nåja, syrran sprang hela tiden..och jag gick ett par hundra meter vid två tillfällen..men det bjuder jag på. Grejen är att det var löjligt vad stolt man kände sig när man gick i mål..det var ju så himla många som sprang och det handlade för våran del om ett motionslopp..men ändå var man så stolt :-). För i januari, februari..kunde jag knappt gå...och hade inte en tanke på att jag skulle ens kunna gå en mil i september...nu sprang ja! En tradition är skapad och nästa år ska vi självklart iväg också! Sen var ju inte gröna lund helt fel heller förstås :-)..inte hotellfrukost heller..och lite egentid behövdes också..även om det tog emot att åka först.. Läget i sjukstugan är..Joel är nog piggare..har inte kommit upp än, men åt iallafall lite igår. Emil såg förhållandevis pigg ut i går kväll så jag blev verkligen förvånad när tempen ändå visade en bra bit över 39.. :-(. Även han sover än så vi får väl se läget sen.. Nu..promenad med minsta tösen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar