onsdag 21 september 2011

Den finaste farmorn

Det har jag. Därför lider jag nåt grymt i hjärtat när farmorn ska behöva ha det så här, så fruktansvärt ont och inte verkar få någon vettig hjälp. Måtte dom nu hjälpa dig idag och att du blir inlagd och får hjälp för dina smärtor. Min farmor har alltid funnits där..hon är världens snällaste människa, så himla go, snäll, omtänksam..och bryr sig om alla så himla mycket. Det har alltid varit en stor rädsla för mig att du en dag kommer att försvinna. Jag är inte redo än..men när du mår så här illa så förstår jag ändå att du inte alltid kommer finnas med oss. Jag är inte redo än..och jag ber att de kan hjälpa dig från det onda och ge dig en tid till med oss. Jag är inte redo..men om du måste fortsätta ha de här smärtorna, så är jag ändå redo att säga att du mår bättre av att få vila..länge. Tårarna rinner på mina kinder när jag tänker på vad du har behövt plågas den sista tiden. Snälla snälla, farbror doktor, hjälp min farmor. Jag älskar dig farmor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar