fredag 13 april 2012

Säger det igen

Vad vore livet utan morgonkaffe?! Kaffe överhuvudtaget förstås..men framför allt morgonkaffet. Man blir inte människa innan det. Hade jäkligt ont i käften av en jäklande visdomstand igår. Tog tabletter och det försvann nästan helt till jag somnade. Vaknade i morse med jäkligt ont igen. Men efter en ipren och en alvedon så känns det ok igen...så vi kör så över helgen..så kanske jag slipper tandläkarn :-). Huvudvärken är åxo borta och solen skiner ute. Och så är det fredag. Två veckor kvar av barnledigheten. Två veckor och några dagar in i den tredje för att va exakt, eftersom jag börjar 1 maj som man ju är ledig...och 2 maj är på en onsdag :-). Känns just nu otroligt vemodigt :-(. Men det lär väl gå när jag kommer igång. Och Milla och pappa för ju mys nu då :-).

Planer för dagen..tja..snart åka och handla, sen inget planerat. Stora barnen inkl. Packning åker till sitt andra hem idag. Om jag fortsätter att hålla mig skapligt pigg och inte får nå ondare så blir det nog träning sen Per kommit hem..å sen tacos :-).

Trevlig fredag vänner och andra :-).


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar