tisdag 3 april 2012

God förmiddag

Hej hopp! I morse klockan 7 när Milla vaknade..kunde jag inte för min värld först att jag vid den tiden igår hade gjort ett pass på gymmet :-)..seg, segare, innan jag kom upp idag. Men två koppar kaffe senare så..:-). I morgon bitti satsar jag på att ställa klockan på fem igen :-).

Var till optikern igår och fick bekräftat det jag misstänkt..brytningsfelet var bra mycke försämrat. Hittade fina bågar, så nu längtar jag efter dom..men skulle ta ca 2 veckor.

Efter detta åt vi go mat i Bollnäs..bara vi, ingen skrikhals vid bordet..skönt :-). Men sen är hon så go att komma hem till så :-). Tack för barnvakten Anna!

Nu ska vi om en stund promenera ner på byn för att äta tacosbuffe :-). Den sista för mig då :-(. Eller tacos kan jag ju äta när jag vill..men inte första tisdagen i månaden hänne i byn :-). Anna möter upp på byn och planen är att Milla är trött och somnar...men det blir sällan som man vill..tjalalalala..hej!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar