måndag 2 april 2012

Jösses Amalia

Jösses, idag har jag överträffat mig själv! kl 0500 ringde klockan..kl 0530 befann jag mig på gymmet. Det var knappt så jag trodde på det själv liksom :-). 50 min på crosstrainern senare så bara mår man! har verkligen blivit så himla pigg sen jag började träna..har ju inte tränat så länge, så jag antar att det mesta är psykologiskt..att det känns bra att man har kommit igång, därför känner man sig piggare. kl 07 så var jag klar och duschad till Per åkte på jobbet och Milla vaknade. Härlig start på dagen som ska upprepas nåtag! Åkte sen till Bollnäs för att skjutsa Joel som hade moppekörlektion..under tiden handlade jag mig ett par Converse och åt lunch med Malin K..trevligt. Milla sov så passande nästan hela lunchen, vaknade på slutet och då började hon gapa, domdera och tigga av hela lokalen på Krokanen..så det var nog tur att hon sov större delen av lunchen :-). Hemkommen en stund nu, för att om ett tag fara till Bollnäs igen, då för synkoll, val av nya glasögonbågar och sen mat på tu man hand med min älskling..det ska bli skööönt att äta utan vårt lilla magsårsplåster :-). Världens sötaste förstås..men just vid måltidssituationerna så kan man verkligen just nu få magsår av henne :-)..ska ha ALLT..vare sig hon tycker om eller inte..och mellan smakproverna så skriker hon efter nästa smakprov..liksom :-). Milla ska vara med gudmor under tiden vi är iväg. Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar