fredag 6 april 2012

Långfredag

Ja så blev det långfredag..till och med nästan slut på långfredan å nu :-).

Börjar med gårdagen...som blev mysig med ovan. Milla sov hos Anna...stack dit redan på eftermiddan..och vad gjorde vi? Åkte å handlade på Willys :-). Men sen hem, tog en promenad innan vi festade på räkor, kex ost och vin. Tack Anna, det var guld värt!

Idag blev det däckbyte på en av bilarna för Per medan jag ägnade mig åt pizzabak. På eftermiddagen åkte vi till buspalatset med Milla, Lina och Emil. Milla älskade det...men hon älskade förvisso mest att gå omkring i HELA lokalen, kolla läget och att kolla in alla andra som lekte. Själv lekte hon inte så fantastiskt mycke..utan bara sprang dit näsan pekade. Glass gick i, i stora lass å :-).

På kvällssidan var vi ute på gården en stund. Milla älskar att va ute och nu har hon blivit rätt frän på att gå i skor åxo...så även ute gås det dit näsan pekar :-).

Ikväll körde jag ett långt pass på gymmet..grymt skönt var det ikväll!

Nu slänger jag in lite bilder från dagen, sen slår jag igen ögene för idag!

Natti!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar