onsdag 18 april 2012

Överlevde uppenbarligen

Ja...tydligen överlevde man springrundan igår...även om sista kilometern var plågsam. Lite lite träningsvärk och ett lite ömmande knä är enda tecknet på att det sprangs igår. Lägg sen till samma sträcka igen och vips.....det ska vi springa den 1 september :-)...nåja, det är långt dit! Jag pratar tjejmilen, gröna lund och kistagallerian. Vi pratar hotellfrukost, trams och en massa skratt på en systerhelg. En tradition som skapades i fjol och som, om jag får bestämma, ska bestå. Först längtar jag åxo till sista helgen i maj..helhelg bara Per och jag, med hotell, shopping, go mat och elitloppet. Nice!

Men det var framåt det...kanske ett tecken på att livet inte är slut när man börjar jobba :-). Vad händer lite närmare i tiden, exempelvis idag? Tja...promenad ner och handla lite nu. Efter lunch, kaffebesök av Malin L och Emilia. Ikväll föräldramöte om Emils klassresa. Ja..jag tror det var dagen i stora drag. Nu har Milla sett vagnen och står här och drar i mig med skorna i högsta hugg :-).

Ha en bra dag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar