söndag 7 juli 2013

Vilken helg

Vilket väder vi har fått haft i helgen! 
Milla hade fortfarande lite feber igår och var lite slö, men inga större fel. Vi tog en tur till Bollnäs.. Handlade lite nödvändigheter, åkte snoddaståg, åt ute och lekte i Långnäsparken. En riktigt skön dag! 


  

  

  Milla vägrar kolla in i kameran nu för tiden. 
Från Bollnäs åkte vi direkt till syrran och unghögen och blev bjuden på kladdkaka :-) 

 
Senare på kvällen var jag sugen på å dricka vin, men Malin K banga, så det blev en promenad med henne istället då! :-). 

Min nacke, skulderblad och skalle gör ont.. Tabletter och massage gör det lite bättre.. Får se om jag mäktar med en springtur ikväll.. Jösses, jag ligger på latsidan denna sommar. Nåt rekord, som jag hade planerat, i tjejmilen, lär det inte bli tal om.. Men vad gör det om hundra år? 
I morse, frukost ute.. Lovely! 


  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar