söndag 28 juli 2013

Jajamän

Igår slog jag mitt eget rekord på löpning 8 km. Inte trodde jag att det var lata dagar, mycke mat, mycke vin, godis och glass som var receptet för å slå rekord e! Då fortsätter man ju lätt i det spåret! Vilken kväll förresten igår! Jag sprang sent och ändå rann svetten av mig. 
Efter löptur, nyaste Wallander, som i vanlig ordning var bra. 
Idag inga speciella planer. Kanske gå ner och kolla lite på Volasdagen? 
Lina sover hos mormor och morfar i natt och dom skulle åka och bada. Milla är ännu inte jätteförtjust i strandlivet, så vi hoppar över det idag. Hon badar inte så mycket heller, så det blir så grymt hett för henne. 
Själv tycker jag poolen hemma ser lockande ut idag.. Får se om jag tycker lika när jag kollat på termometern :-)

Var tvungen att stanna till och knäppa kort igår när jag sprang.. Så otroligt fint.. Men dom vanligt så är det omöjligt att spegla det på kort riktigt..

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar