torsdag 18 juli 2013

Lycka!

Lyckan är gjord, storasyster är hemma! 

  Äntligen kom hon! Milla mötte upp ute på garageuppfarten och ropade: lina, bill du hoppa, pippie! ( lina, vill du hoppa studsmatta, jippie! ) 
Nu är det filmmys för syrrorna. 
Själv har jag gjort lite nytta idag... Målar och det börjar arta sig i vardagsrummet å, båda dörrfoderna är nu klara. 


  

  Snyggt, om jag får säga det själv! :-)
 Min garderob har blivit sorterad och städad, två påsar gick till klädinsamlingen. Och tro det eller ej, på första vändan jag åkte med klädpåsarna i bilen så kom jag ihåg att lämna dom! Annars brukar det vara min grej att skjutsa runt på saker ett tag :-). 
Nu ska jag stryka ett lager till färg på en bit list i rummet.. Tröttsamt, för det behövs två lager grundfärg och två lager täckfärg för att det ska bli bra. Med torktid så tar det sån tid! 
Inge vidare till väder vi har idag.. Men skönt ändå med semester!

Byta blöja.. Och rengöra med solcreme.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar