söndag 28 juli 2013

Kan inte gå in



   Guuud, va ljuvligt! Är 22 grader och klockan är 23! Såna här kvällar får vi inte många av! Jag ska upp tidigt i morgon ( i semestermått mätt) men jag måste bara sitta ute en stund till! Emil kom hem nu också (tidigt i hans mått) och gjorde mig sällskap.. Inte alltför vanligt nu för tiden! 

<3


  I morgon åker jag, Lina, Milla, syrran och barnen till Hede, för att besöka den lilla gårdsbutiken "min lilla mormor och jag" som drivs av brorsans svärmor. Jag kommer bli helt sjuk där... kommer att vilja ha allt! Sedan drar vi till Sportis lekland i Falun. Kan tyckas underligt att gå inomhus på lekland i detta fina väder. Men ungarna vill det så gärna så det får bli så. 
Tänka på refrängen kanske.. Men underbart ute! 


 

1 kommentar:

  1. Fina bilder! Tack för en bra vardagsblogg!
    Med vänlig hälsning Pernilla

    SvaraRadera