fredag 19 juli 2013

Heldag

I min favoritstad. Ja, jag gillar Bollnäs! 
Lina, jag och Milla strosade på stan.. 
Blev skor åt lina och Milla, en top till Lina och en mössa åt Milla. Till mamma.. Nä just ja, va dum jag är.. Inget såklart :-)
Provade ett par jeans som jag ångrar nu att jag inte köpte.. Men, var för snål för 400 idag :-). 
Vi åkte snoddaståget för andra gången i år 


  

  Perfekt gratisnöje för små barn! Blåste dock isvindar idag. 
Lunch blev det på stan, lyxigt idag tyckte töserna :-) 


  Efter sen lunch mötte pappan upp efter ett tag, han slutade lite tidigare idag. Då Milla slocknat i vagnen blev det fika på krokanen.. Innan Milla blev klippt.. 


  Sen handling på Willys. Ja det blev en heldag.. Skönt! 
Hem och lagade och åt tacos så det kommer ut genom öronen snart :-). 
Lina hon ska sova i tält med kompis i natt.. Trots att hon är utrustad med mycke kläder så gissar jag på att de fryser in före 00 i natt :-) 



Milla ville bra gärna va mä, men blev lite Lotta på Bråkmakargatan och godis istället. 


Gokväll från oss! 

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder från vardagen du lägger ut! Fin dagbok! / carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du :-). Ja det är roligt att gå tillbaka och läsa sen :-)

      Radera
  2. Äter hon nå annat än godis och glass?

    SvaraRadera
  3. Jo då, anonym... En och annan matbit går också i :-)

    SvaraRadera