onsdag 31 juli 2013

Idag

Har vi alltså hämtat nycklar och tittat på lägenheten till Joel och Jonas, kompisen han ska dela den med. Det är en trea så de får ett varsit rum, gemensamt vardagsrum, kök och toalett. Lägenheten kändes bra och jag hoppas det ska fundera bra... Trots den löjliga mammans vemodiga tankar. Ungen fyllde ju nyss ett år! Goa Joel! 
Vi hann också med att inhandla lite nödvändigheter på Dollar.. När vi kom ut därifrån hade det hunnit blivit eftermiddag.. Och Milla sa högt till mig; mamma, måtte äta!
- Är du hungrig?
- ja, mycke! 
Stackars unge.. Hade glömt bort att vi borde äta ja :-).
Hon vräkte i sig sina pannkakor iallafall, så hungrig va hon! :-). Trevligt att få låna Joel över en lunch å.. 
Ikväll blev det lite målat igen. Längtar till det är klart så man får sätta upp gardiner och mysa till det lite. Köpte nya gardiner idag till vardagsrummet och väntar på att få hem de till köket som jag skickat efter.. Blir alltid lite mera sugen på sånt när det går mot hösten ( om än lite tidigt än).. Det dumma är att när jag väl börjar, så vill jag byta ut allt...å det känns som plånboken tycker det räcker att inreda ett bo.. :-).
Nä, jag har ont i skallen å tänker ta mig en dusch och krypa ner med boken nu! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar