söndag 14 juli 2013

Dagstur

Idag har jag varit på tur med Malin Karlström.. Lunch i Skärså 



  

  

  

  Räkbakelse till förrätt, javisst! 

  

  Så himla fint där! 

 Köpte varmrökt lax från rökeriet med mig hem som smakade ljuvligt på limpmacka ikväll! 

  Sen åkte vi vidare till Majas café.. Men va mycke fina grejer!! Hittade min älsklingsmugg och kunde inte hålla mig från att inhandla den 6;e i samlingen :-)


  Snygg! 

Ikväll blev det en tur till Kägelholmen och sen en promenad med Milla i vagnen. Hon har sannerligen sommarlov.. Ligger ännu och pratar i sängen och klockan är 2230 :-). Barnen behöver verkligen en rutinfri tid dom också.. Hela övriga året är fullt av rutiner, tidiga kvällar och tidiga morgnar. 
Nu sitter jag här och bara njuter av tanken att jag är ledig i morgon! Synd bara att Per börjar jobba. Milla och jag ska åka och hälsa på Millas gudmor. 
God natt! 






  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar