måndag 29 juli 2013

Samma lika

Säger lika som igår kväll. Vill inte gå in! Ljuvliga kvällar.. Vem vet hur många till vi får? Det är dom här stunderna jag tänker se tillbaka till i kallare tider. 
Tider när jag tog en löprunda kl 22 på kvällen, åt kvällsmacka ute mitt i natten. Joel sover hos pappa, Emil har inte kommit hem än, Per, Lina och Milla sover.. Jag sitter här, ensam, i mörkret ( ja det börjar faktiskt bli mörkt på kvällarna nu). Min stund... Lugn, harmoni.. Lycka. Vågar man säga att man känner så, eller är det för präktigt? Skitsamma, nu är det sagt :-). 
Lina blev bättre så vi hamnade på grillnatta, åt kvällsmaten där. Grymtas folk. Men åh, vilken lycka! Klart snyggaste skorna är mina! Har tittat på dom både en, två och tre gånger.. Men alltid snålat ur.. Inte unnat mig så dyra skor. Ikväll nät jag kliver in på skoaffären i Bollnäs..halva priset och min storlek fanns! 
Snyggaste och mina!! 


Lina köpte torrschampoo, Per skjorta och tröja, en skjorta till Emil och glass till Milla :-). 
Nu är jag ändå lite frusen efter springturen.. Ska duscha och inta en kvällsmacka ute på altanen. Natti! 

2 kommentarer:

  1. Ah, ursnygga!
    Att du inte gör mera reklam för din blogg.. Lägg ut på fb när du uppdaterat, gå med någon bloggsida där fler kan hitta dig.. Det är ju en jättebra blogg du har tycker jag!
    Godnatt! / Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja skitsnygga!
      Tack för det... Är lite "blyg" för att göra reklam på det viset :-)
      Gonatt på dig åxo!

      Radera