lördag 27 juli 2013

Bara är

Ja idag stökar vi på lite hemma i värmen.. Per har grävt klart för fiber och klippt häck och jag putsat köksfönster, innan det blev alltför hett ute. Nu grillar vi.. Och det hörs muller en bit bort.. Blir nog en åskskur idag å..
Lina har åkt till Bollnäs på familjedag och Sean Banan :-). 
Vi fortsätter nog och bara är.. Medan målnings och löpningssamvetet får härda ut ett tag till. Inte klokt vad osund man blir av semester! 
Målningen.. Den är bara att hugga tag i sen.. Jag vill inte se tillbaka på de här fina dagarna,  en mörk kväll i november, och tänka att jag var inomhus och målade. Löpningen finns inget att skylla på mer än en ond häl och latmasken. Möjligtvis värmen då.. Är så sent innan jag tycker det är behagligt att ge sig iväg, så då har jag liksom tappat stinget ja :-). 
Nu fortsätter jag mitt osunda leverne med grillat! Tänk va gött med ett glas rött till! Men jag ska hämta Lina, så blir inge av med det.. 
Pöss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar