söndag 21 juli 2013

God morgon/ förmiddag!

Vi hade en väldigt trevlig kväll igår kväll tillsammans med Hans och Stina. Blev ju till och med kanonväder på kvällen så vi kunde sitta ute. Grillat och godaste fruktpajen, så jag känner mig mätt än :-). 
Lina och kompis har spenderat ännu en natt i tältet och har inte kommit in än.
Per och Milla är ute och stökar på... Fyller mera vatten i poolen och ska börja gräva för fiberanslutningen. Själv är jag mera trögstartad och är fortfarande inne och dricker kaffe i morgonrock :-). Jag ska iallafall få på mig kläderna och ut på en springrunda nu. Året som skulle bli rekordets år i tjejmilen.. Jo hejsan. Min häl har gjort att jag nu sänkt ribban.. Till att ta mig runt :-). En vecka nu sen jag sprang och det verkar vara det intervallet den håller för, min högra häl. 
I morgon ska Milla och jag ut på tur.. Ända till vännen i Övik där vi stannar någon dag.. Blir nog hemfärd på onsdag. Blir trevligt, bara vi kommer fram :-). Spännande med fyra timmars bilresa ensam med bruden :-). 
Hej och hå, inget att skylla på, bara ut och motionera nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar