torsdag 23 april 2015

Vatten!

Äntligen har vi vatten!! Vi blev nämligen utan sen igår då felet var lite mer än de räknat med. Å fy va bekväm man är alltså!  Fick panik av bara tanken på att man inte hade vatten ju. Dunkar hade vi ju...men rinnande vatten,  vilken förmån att ha det asså!
En förmån är det åxo att få ha morgonmys och långfrukost med småbrudarna :-).
Inatt har Freja sovit som en Gud! Iallafall med våra ögon mätt :-). Somnade 2130, sov till 0130...åt, somnade om å sov till ca 05...åt å sov till 0630. Det finns hopp!
Efter dansen för Milla igår blev hon hängig och lite febrig och det hänger i idag åxo. Förkyld är hon och lite feber. ..hoppas hon slipper ifrån febertopparna hon brukar få!
Blir lite irriterad på bloggappen..ni som har en blogg.se eller blogspot som jag...hur gör man om man vill ha bilder mitt i inläggen?  Bilder ur galleriet alltså...
Funkar inte för mig, utan jag kan bara bifoga bilder så de hamnar längst ner i inlägget. Det funkade med iPhone men inte med Androidappen..eller så äre jag som inte begriper :-). I övrigt känns telefon kanon! Snabb, snygg och bra kamera!
Nu ska jag äntligen få diska undan efter gårdagens middag..fy så äckligt här är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar