torsdag 2 april 2015

Hey

Skärtorsdag idag alltså och imorse var det påskkärringutstyrsel som gällde för bruden, det vankades påskdisco på dagis. Ledig dag men eftersom vi har klart bästa dagiset så är lediga barn alltid välkomna när det ordnas nåt extra! 
Under tiden hon var på discot tog jag en promenad. Vågen visar på -4 kg sen 10 mars. Då har jag inte ätit strikt lchf nu, utan äter sparsamt med kolhydrater, men inte uteslutit helt. Fuskat med lite Godis nån helg, nån macka nån gång å så..funkar bättre för mig om jag inte har några "förbud", men ändå tänker på vad jag äter. Såklart går det långsammare neråt då men så får det va, jag tänker leva åxo och jag älskar gott! :-). I helgen blire mycke planerat fusk äre tänkt.. Godis å go mat.. Och nåt glas vin. Bara på't igen sen! Promenader har det blivit i stort sett dagligen men längtar efter springrundorna! Tänker va lite busig å starta efter 5 mån (rekomenderat 6 mån).. Men asså dom rundorna i det tempot jag tar i början är ju samma sak som att gå i högt tempo typ :-)..ska börja med intervall, springa en bit, gå, springa, osv...längtar efter att känna sig slut, svettig å nöjd.. Inget går upp mot den duschen efteråt! 
Snart kommer Per hem och långhelgen kan börja! Inleder med att åka och handla på antagligen en av årets sämsta dagar att handla på :-). 
Må så gott, det ska jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar