onsdag 1 april 2015

Blå himmel

Onsdag och blå himmel idag igen! Man blir så mycket piggare då! 
Två veckor med medicin för Freja idag. Jag vet inte om vi ser nån jättestor förändring.. Fast lite ändå kanske. I början spydde hon mindre, men nu är det nog ungefär lika, både igår och början av den här dagen spyr hon massor. Dock var det ett tag sen nu sen hon skrek av att det verkar göra ont. Något lugnare nätter i några nätter nu.. Hon vaknar visserligen ofta nu åxo, men är inte lika orolig och svår att få å somna om. Äter dock helst var tredje timme på natten, men det kan jag leva med om hon sover skapligt däremellan. Det får bli nästa steg, när hon har hittat rytmen ännu bättre, att försöka hoppa över ett nattmål. 
Milla är på dagis och idag fick de klä ut sig till vad de ville till påsklunchen. Såklart skulle hon va prinsessa 

Freja sover i vagnen så nu ska jag ta en promenad så här på morgonen..tjönt! 
Dock har jag ont i halsen. Lina, som är hos sin pappa är hemma å är sjuk idag igen, Per har varit halvdan under veckan, Milla tjock i halsen å Frejas näsa rinner emellanåt. Snart snart är det sommar!
Ikväll står dans för Milla på agendan och snart är det långhelg och påsklov! Lovet uppskattas av alla barn här hemma utom Milla, som inte kan förstå varför hon måste vara ledig en hel vecka när hon är så lite där ändå? :-). 
Nä, promenadskor på! 
Just ja.. Idag ska jag klippa mig.. Å jag tror fan håret åker av igen! Så jävla trökigt mitt hår men är det kort har man åtminstone enkelt en frisyr liksom.. Vi får se, har några timmar på mig att fundera än! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar